Tuesday 6 December 2011

Macam mana ni

macam mana nak uruskan 4 stugers ni...hey!!nakal cangat...penat aku.huhuhu,,tapi aku tak kisah,bila tengok diorang heppy f0r sure la ku pun eppy sama, eventh0ugh it is a bit tired and exhausted but i'm reallly enj0y with my life n0w.n0w, always n foever!ceeewahhh!!hahahahah..mula2 dari pagi aku akn bangun n s0lat subuh. selepas itu bagi t0m2 n all his little sisters makan sampai buncit perut..hahahahah..mula2 bagi nasi dengan ikan lepas tuh start la di0ang mintak friskies...mula2 aku rasa tak nak bagi,,emm..tapi bila tenga0k muka diorang yang ch0mmmey macam aku tuh cian la pulak..

lepas dah bagi di0rg makan itulah masa free aku. aku akn buat semua aktiviti yang aku suka,,antranya ialah main Counter Strike..yeahhh!!!tht's fun,,dalam pukul 10 aku akn survey jap apa yang t0m2,0ddie, apple n 0m0t buat..n tak lupa jugak kepada baby aku yg s0rang lagi!bodekk(kiki).selalunya diorang akn panjat segala gril ygada kat umah ni...huhuhuh,,s0metimes aku sendri pun cuak teng0k di0rg.hahahaha!bila aku datang di0rang akn mintak makanan..emm terpksa larh aku bangun n bagi lagi sekali di0rng makan...

siap aje makan semuanya lari panjat p0k0k..entah apa la yg ada ats p0k0k tuh yg mnarik perhatian di0rng..n bila tengah hari aku akn bagi makan pada diorg lgi skali...pada pukul2.petang aku akn main tali skipping dgn diorang..aku kena berlari satu umah spaya diorng kejar tali tuh..ahahahah..dlm pukul 6 aku akn bg makan diorng...hahahah!penat k0wt!!malam di0rg akn ambik supper...supper d0rng ialah friskies...

itulah aktiviti harian aku untuk kucing2 aku ni...huhuhu!very funny right?walaupun aku pnat melayan diorg..tapi di0rng n kiki lah yang bagi keserian kepada family aku...keluarga aku tetap bahagia selama lamanya selagi wujud aksih sayang antara akmi semua...termasuklah kiki,t0m2,0ddie,apple n c0m0t...hahahah

No comments:

Post a Comment