Saturday 10 March 2012

Payahnyer..

  hurm..betul kata 0rg tua2,,semakin meningkat umur kita,semakin besar lah dugaan yg akn kita lalui!What the fish!!bru2 ni exam utk upper f0rm. ya Allah,susah nyer,erm..mybe sebab x study la tttwwee!heheh..it's 0ke,next time jgn buat lagi ek.

  tahun 2012 memang tahun yg sgt menyedihkn bg aku. Entah la kenapa tapi macam2 perkara yg berlaku dan buat aku rasa kecewa. Tipu r klu aku ckp aku tak frust c0z x dpt sbp..tapi aku nk buat mcm mana,,nak masuk sbp tu bknyer macam kita masuk funfair~! Bila member2 cerita je pasal sbp,hati aku rasa macam kena hiris dengan pisau,sakit sgt!dan lagi satu aku pasti kegagalan aku untuk dapatkan sbp sememangnye mengecewakan mak dan abah. ika minta maaf sgt mak,abah!semua ni salah ika,,kalau ika buat betul2 dalam pmr mesti takkan jadi macam ni!

  jujur aku cakap aku nak sangat nangis..tapi sekarang ni hati aku jadi keras,,macam batu!bahkan utk menangis utk pencipta aku pun susah.!serius aku kata tahun ni aku langsung tak khusyuk dalam solat,dan aku langsung tak pernah ingat pada Allah.yang aku ingat ialah hidup aku,,kat dunia bukan akhirat!kenapa ika??sekarang ni aku sanggup buat ape sje utk kebahagiaan mak dan abah. Abah nak aku ambil bio da aku buat walaupun jujur di lubuk hati aku nak belajar lukisan kejuruteraan. Aku dah gagal capai ape yg mk n abh nk..jdi aku mesti ikut n berkorban utk diorang..jgn sedih ika kerana kegagalan di dunia,tapi tangiskan lah kerana kejahilan tentang hari akhirat

3 comments:

  1. hai ika..!! As Salam..don't worry my frez..bkn awk sorang jew yg sedih coz x dpt sbp..ramai lgi..mybe die x ambik kte coz die nk kte bngge an skalh seri Raub skali lgi mcm PMR hri tu..cbb klau rmai bdak pndai gi sbp..spew nk naik an nmew SEMESRA..?? be patient k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih byk2 pikah!insyaAllah..sye akn wt yg tebaik!kita semua make sure next year kte akn gmpak kn lgi sk0la dgn result SPM yg terbaik pulak!!FIGHTING..

      Delete
  2. No problem my frenz...Insya-Allah..kte buat yg t'baek & m'hru m kn nmew sklah kte lagi..result kte biat lorh gmpak mcm abg nani.. 9A+++++.. Okey.!!
    ~,~

    ReplyDelete